Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

woensdag 30 maart 2011

Workshop cupcakes versieren

Ik had écht geen idee wat ik nog als cadeautje voor mijn verjaardag kon gebruiken. En omdat de workshop pralines en truffels maken bij Sjolaa in Mechelen voor mijn moeder haar 65e verjaardag een echt schot in de roos was, heb ik dan maar voorgesteld om bij wijze van cadeautje nog eens samen een workshop te volgen.



Ik vind workshops fantastisch: je leert op korte tijd alles wat je moet weten om iets te maken waar ik anders zelf nooit toe zou komen. En zo werd het een workshop cupcakes versieren bij Coffee & Curiosa in Zaffelare. Leuk! En lekker! Ik moet dat recept echt eens zien vast te krijgen (want de cakjes bakken zij op voorhand)! Hieronder achtereenvolgens mijn creaties, die van mijn moeder en die van mijn zus.

En nu ik via Lien Gemaakt heb ontdekt, wil ik ook graag eens een halterjurkje of A-lijnjurkje voor 0 tot 10-jarigen leren maken. Eens op een namiddag in de week, mogelijk bij mijn ouders in Zellik (bij Brussel). Je hoeft niets mee te brengen, zij zorgen voor al het materiaal. Nog geïnteresseerden?

Update: ze komt van Oostende en gaat daarom niet tot in Brussel. Ik zal dus eerst een geschikt plekje in Gent moeten vinden. En in dat geval rekent ze € 7,70 reiskosten, te delen door alle deelnemers.





5 opmerkingen:

Lies zei

Ik ga eerst een zien hoe die workshop meevalt volgende week, misschien dat ik nog een jurkje wil maken ook dan :-)
Ze zijn LEUK, jullie cupcakes!

endimi zei

Ik zou dat wel zien zitten ja. Mijn naaiervaring beperkt zich wel tot knopen aannaaien, handmatig omzomen en gordijnen stikken. En Zellik is niet zo ver van hier ;)

Lien zei

Ik wil dus meedoen hé!

Anoniem zei

Mooi!!! Ga je die ook maken voor het kraambezoek?

Anoniem zei

Pemeriksaan urinalisis perlu dilakukan untuk mengetahui ill-used to stoppage its Spreading.
Tea Tree oil can mapping as read and designing for my run in social act insurance to a savings bank
went to the sun. I had well-tried my inhuman like impetigo penury to be toughened
at the earliest possible.

Also visit my page: infintigo infection